Tydzień I – Hello, how are you?

Początek września upłynie nam pod znakiem poznania i utrwalenia podstawowych zwrotów w języku angielskim. Skupimy się nie tylko na dzieciach, które zaczynają w naszym przedszkolu przygodę z językiem angielskim, ale również na przedszkolakach, które są z nim za pan brat.

02.09 (PONIEDZIAŁEK)

I’m good!
Poznamy dziś piosenkę, którą będziemy witać się na zajęciach. Powiemy o tym, jak możemy się czuć. Poznamy zwroty takie, jak:

  • How are you?
  • happy
  • sad
  • angry
  • sleepy

Pomoże nam w tym piosenka:

03.09 (WTOREK)

Swobodne konwersacje po angielsku.

04.09 (ŚRODA)

My name is…
Dziś nauczymy się przedstawiać oraz powtórzymy poznane piosenki. Zagramy w grę mającą na celu poznanie kolegów i koleżanek.

05.09 (CZWARTEK)

Find something yellow!
Poznamy podstawowe kolory z pomocą piosenki:

  • blue
  • yellow
  • red
  • purple
06.09 (PIĄTEK)

Pink is my favourite colour!
Poznamy drugą część kolorów i nauczymy się mówić o swoich ulubionych barwach. Słownictwo:

  • Pink
  • orange
  • brown
  • green

Tydzień II – I know all the shapes

Znamy kolory, pora na kształty. W tym tygodniu poznamy podstawowe kształty i spróbujemy ułożyć z nich obrazki.

09.09 (PONIEDZIAŁEK)

Circle, Diamond, Square, Heart
Dziś poznamy cztery kształty, a w zapamiętaniu ich pomoże nam piosenka:

10.09 (WTOREK)

Swobodne konwersacje po angielsku.

11.09 (ŚRODA)

Colours and shapes
Czas poznać jeszcze więcej kształtów. Poznamy słówka takie, jak:

  • triangle
  • star
  • rectangle
  • oval

Spróbujemy też powiedzieć, jaki kolor mają poznane przez nasz kształty.

12.09 (CZWARTEK)

Shape picture
Tego dnia stworzymy obrazki ze znanych nam figur geometrycznych i nazwiemy je.

13.09 (PIĄTEK)

Hungry Monster
Tego dnia utrwalimy poznane przez nas słownictwo związane z kolorami oraz kształtami. Pomoże nam w tym bardzo, bardzo głodny potworek Charlie.

Tydzień III – My body

Trzeci tydzień września poświęcimy na poznanie części ciała. W ich zapamiętaniu pomogą nam piosenki oraz niedźwiadek Teddy. Dzięki niemu poznamy również nazwy zabawek.

16.09 (PONIEDZIAŁEK)

Hello, who are you?
Dziś poznamy niedźwiadka Teddy’ego, który pokaże nam części ciała w tym tygodniu. Najpierw jednak przestawi nam siebie i swoich kolegów:

  • ball
  • bear
  • building block
  • car
  • dinosaur
17.09 (WTOREK)

Swobodne konwersacje po angielsku.

18.09 (ŚRODA)

We have toys
Poznamy drugą część słownictwa związanego z zabawkami:

  • Doll
  • kite
  • plane
  • robot
  • train
19.09 (CZWARTEK)

My teddy bear
Dzięki piosence:

https://www.youtube.com/watch?v=666UZRBO5q8

Poznajemy części ciała takie, jak:

  • eyes
  • nose
  • ears
  • arms
  • legs
20.09 (PIĄTEK)

Head, shoulders, knees, toes 
Pobawimy się dziś przy piosence:

Tydzień IV – Autumn

Czwarty tydzień września spędzimy rozmawiając o jesieni i jej barwach. Poznamy nazwy wszystkich pór roku oraz kolorów, które nam się z nimi kojarzą oraz zwierząt najczęściej omawianych jesienią.

23.09 (PONIEDZIAŁEK)

Spring, summer, autumn, winter
Dziś porozmawiamy o 4 porach roku oraz powiemy czym się charakteryzują. Powiemy o tym, jaka jest aktualnie pora roku i jak teraz będzie wyglądać świat wokół nas.

24.09 (WTOREK)

Swobodne konwersacje po angielsku

25.09 (ŚRODA)

What autumn looks alike? 
Jesienią liście spadają z drzew. Dowiemy się, ile ich spadło i jakie są ich kolory. Poznamy też jesienną piosenkę:

26.09 (CZWARTEK)

Autumn animals
Kolejny jesienny dzień poświęcimy na zapoznanie się ze zwierzętami kojarzącymi się z jesienią. Poznamy słowa takie, jak:

  • Owl
  • wolf
  • hedgehog
  • squirrel
  • deer
27.09 (PIĄTEK)

Scarecrow 
Dziś poznamy stracha na wróblę i spróbujemy powtórzyć jego ruchy:

Tydzień V – Insects

Ostatni tydzień września poświęcimy omawianiu owadów. Poznamy 4 owady oraz opowiemy historię bardzo głodnej gąsienicy.

30.09 (PONIEDZIAŁEK)

Bug’n’Roll
Dziś zaśpiewamy piosenkę, która pomoże nam poznać nazwy owadów:

  • Ant
  • bee
  • firefly
  • caterpillar

01.10 (WTOREK)

Swobodne konwersacje po angielsku.

02.10 (ŚRODA)

Bug bingo 
Zagramy dziś w grę, która pomoże nam zapamiętać poznane słownictwo.

03.10 (CZWARTEK)

Very hungry caterpillar
Dziś poznamy bajkę dla dzieci o bardzo głodnej gąsienicy i omówimy jej przygody:

04.10 (PIĄTEK)

What did it eat?
Powtórzymy dziś słowa poznane we wczorajszej bajce.