JADŁOSPIS 14-18.10.2019
PONIEDZIAŁEK
I śniadanie: parówki, pieczywo mieszane z masłem, wędlina, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: jabłko
Obiad: zupa krupnik jaglany z ziemniaczkami i natka pietruszki, mięso z piersi kurczaka z warzywami w sosie śmietanowym, ryż
Podwieczorek: kasza manna na mleku z musem malinowo-bananowym
WTOREK
I śniadanie: twarożek na słodko, pieczywo mieszane z masłem, wędlina, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: banan
Obiad: zupa krem z dyni z grzankami pszennymi, pieczony kotlet mielony, ziemniaki puree, surówka z kapusty pekińskiej, marchewki, jabłka i kukurydzy
Podwieczorek: galaretka z owocami
ŚRODA
I śniadanie: owsianka na mleku z owocami, pieczywo mieszane z masłem, wędlina, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: arbuz
Obiad: zupa buraczkowa z ziemniaczkami i natką pietruszki, makaron świderki z jogurtem naturalnym i malinami
Podwieczorek: bułeczka z masłem, sałatą, wędliną, serem żółtym, ogórkiem świeżym, papryką i szczypiorkiem
CZWARTEK
I śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, dżem niskosłodzony, wędlina, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: śliwka
Obiad: zupa grochowa z ziemniaczkami, gulasz wieprzowo warzywny, kasza jęczmienna, marchewka gotowana na parze
Podwieczorek: koktajl mleczno owocowy, bułka paryska
PIĄTEK
I śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, wędlina, ser żółty, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: gruszka
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem i natką pietruszki, pieczony kotlet rybny, ziemniaki puree, mizeria ze świeżych ogórków i jogurtu naturalnego
Podwieczorek: pancakes polane miodem

JADŁOSPIS WEGETARIAŃSKI 14-18.10.2019
PONIEDZIAŁEK
I śniadanie: parówki, pieczywo mieszane z masłem, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: jabłko
Obiad: zupa krupnik jaglany z ziemniaczkami i natka pietruszki, bukiet warzyw w sosie koperkowym, ryż
Podwieczorek: kasza manna na mleku z musem malinowo-bananowym
WTOREK
I śniadanie: twarożek na słodko, pieczywo mieszane z masłem, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: banan
Obiad: zupa krem z dyni z grzankami pszennymi, pieczony kotlet warzywny, ziemniaki puree, surówka z kapusty pekińskiej, marchewki, jabłka i kukurydzy
Podwieczorek: galaretka z owocami
ŚRODA
I śniadanie: owsianka na mleku z owocami, pieczywo mieszane z masłem,, ogórek świeży ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: arbuz
Obiad: zupa buraczkowa z ziemniaczkami i natką pietruszki, makaron świderki z jogurtem naturalnym i malinami
Podwieczorek: bułeczka z masłem, sałatą, serem żółtym, ogórkiem świeżym, papryką i szczypiorkiem
CZWARTEK
I śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, dżem niskosłodzony,, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: śliwka
Obiad: zupa grochowa z ziemniaczkami, pulpeciki warzywne w sosie, kasza jęczmienna, marchewka gotowana na parze
Podwieczorek: koktajl mleczno owocowy, bułka paryska
PIĄTEK
I śniadanie: pieczywo mieszane z masłem, ser żółty, pomidor ze szczypiorkiem, rzodkiewka
II śniadanie: gruszka
Obiad: zupa pomidorowa z ryżem i natką pietruszki, pieczony kotlet z cukinii, ziemniaki puree, mizeria ze świeżych ogórków i jogurtu naturalnego
Podwieczorek: pancakes polane miodem