Jadłospis na dni 24-28.06.2024

Poniedziałek

Śniadanie: kremowy twarożek, pieczywo żytnie jasne i razowe z masłem, wędlina, pomidor świeży, ogórek świeży

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa krupnik jaglany z ziemniaczkami i natką pietruszki, pierś kurczaka z warzywami w sosie słodko-kwaśnym, ryż

Podwieczorek: pieczywo żytnie jasne z masłem, wędlina, ser żółty, rzodkiewka

 

Wtorek

Śniadanie: owsianka na mleku, pieczywo żytnie jasne i razowe z masłem, wędlina, ogórek świeży, pomidor

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa rosół z makaronem i natką pietruszki, pieczony kotlet jajeczny, ziemniaczki puree, marchewka na ciepło

Podwieczorek: arbuz

 

Środa

Śniadanie: sałatka jarzynowa, pieczywo żytnie jasne i razowe z masłem, wędlina, ogórek świeży, pomidor

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa buraczkowa z ziemniakami i natką pietruszki, makaron z twarogiem i sosem truskawkowym

Podwieczorek: chałka z masłem bananowo-cynamonowym

 

Czwartek

Śniadanie: jajecznica, pieczywo żytnie jasne i razowe z masłem, wędlina, ogórek świeży, pomidor świeży

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa krem z pomidorów z grzankami, klopsiki wieprzowe w sosie koperkowym, kasza jęczmienna, ogórek kiszony

Podwieczorek: sałatka owocowa z jogurtem naturalnym

 

Piątek

Śniadanie: kremowa pasta z tuńczyka, pieczywo żytnie jasne i razowe z masłem, ser żółty, pomidor świeży, ogórek świeży

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa z fasolki szparagowej z ziemniaczkami i koperkiem, pieczony kotlet rybny (łosoś, dorsz) ziemniaki puree, surówka z kapusty pekińskiej

Podwieczorek: chlebek bananowy, kakao

 

 

Jadłospis wegetariański na dni 24-28.06.2024

Poniedziałek

Śniadanie: kremowy twarożek, pieczywo żytnie jasne i razowe z masłem, pomidor świeży, ogórek świeży

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa krupnik jaglany z ziemniaczkami i natką pietruszki, warzywa w sosie słodko-kwaśnym, ryż

Podwieczorek: pieczywo żytnie jasne z masłem, ser żółty, rzodkiewka

 

Wtorek

Śniadanie: owsianka na mleku, pieczywo żytnie jasne i razowe z masłem, ogórek świeży, pomidor

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa rosół z makaronem i natką pietruszki, pieczony kotlet jajeczny, ziemniaczki puree, marchewka na ciepło

Podwieczorek: arbuz

 

Środa

Śniadanie: sałatka jarzynowa, pieczywo żytnie jasne i razowe z masłem, ogórek świeży, pomidor

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa buraczkowa z ziemniakami i natką pietruszki, makaron z twarogiem i sosem truskawkowym

Podwieczorek: chałka z masłem bananowo-cynamonowym

 

Czwartek

Śniadanie: jajecznica, pieczywo żytnie jasne i razowe z masłem, ogórek świeży, pomidor świeży

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa krem z pomidorów z grzankami, klopsiki z czerwonej fasoli w sosie koperkowym, kasza jęczmienna, ogórek kiszony

Podwieczorek: sałatka owocowa z jogurtem naturalnym

 

Piątek

Śniadanie: kremowa pasta z tuńczyka, pieczywo żytnie jasne i razowe z masłem, ser żółty, pomidor świeży, ogórek świeży

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa z fasolki szparagowej z ziemniaczkami i koperkiem, pieczony kotlet rybny (łosoś, dorsz) ziemniaki puree, surówka z kapusty pekińskiej

Podwieczorek: chlebek bananowy, kakao