Jadłospis na dni 06 – 10.02.2023

Poniedziałek

Śniadanie: twarożek z rzodkiewką, bułka paryska z masłem, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa kapuśniak ze świeżej kapusty z ziemniaczkami i koperkiem, mięso z piersi kurczaka w sosie śmietanowym z warzywami, ryż

Podwieczorek: jogurt naturalny z nasionami chipa i owocami


Wtorek

Śniadanie: owsianka na mleku z owocami, pieczywo mieszane z masłem, wędlina, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa pomidorowa z makaronem literkowym, kotlety kalafiorowe, ziemniaczki puree, surówka z marchewki i jabłka

Podwieczorek: panna cotta z polewą malinowo-bananową


Środa

Śniadanie: bułka kajzerka z masłem, wędlina, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa żurek z ziemniakami i białą kiełbaską, naleśniki z twarożkiem i brzoskwiniami polane jogurtem naturalnym

Podwieczorek: ciasteczka owsiane, kompot owocowy


Czwartek

Śniadanie: granola owocowa z jogurtem naturalnym, pieczywo żytnie i wieloziarniste z masłem, wędlina, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa krem z białych warzyw z grzankami, klopsiki wieprzowe w sosie pomidorowym, kasza jęczmienna, surówka z ogórków kiszonych, papryki i cebulki

Podwieczorek: placki pancakes polane miodem


Piątek

Śniadanie: jajecznica, bułka paryska z masłem, wędlina, ogórek świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa grochowa z ziemniaczkami, pieczone talarki rybne (łosoś-morszczuk), ziemniaczki puree, surówka z kapusty kiszonej , marchewki i jabłka

Podwieczorek: budyń waniliowy z musem truskawkowym

 

 

Jadłospis wegetariański na dni 06 – 10.02.2023

Poniedziałek

Śniadanie: twarożek z rzodkiewką, bułka paryska z masłem, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa kapuśniak ze świeżej kapusty z ziemniaczkami i koperkiem, bukiet warzyw w sosie  śmietanowym, ryż

Podwieczorek: jogurt naturalny z nasionami chipa i owocami


Wtorek

Śniadanie: owsianka na mleku z owocami, pieczywo mieszane z masłem, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie: owoc lub warzywo

Obiad: zupa pomidorowa z makaronem literkowym, kotlety kalafiorowe, ziemniaczki puree, surówka z marchewki i jabłka

Podwieczorek: panna cotta z polewą malinowo-bananową


Środa

Śniadanie: bułka kajzerka z masłem, ser żółty, ogórek świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa żurek z ziemniakami, naleśniki z twarożkiem i brzoskwiniami polane jogurtem naturalnym

Podwieczorek: ciasteczka owsiane, kompot owocowy


Czwartek

Śniadanie: granola owocowa z jogurtem naturalnym, pieczywo żytnie i wieloziarniste z masłem, pomidor świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa krem z białych warzyw z grzankami, klopsiki marchewkowe w sosie pomidorowym, kasza jęczmienna, surówka z ogórków kiszonych, papryki i cebulki

Podwieczorek: placki pancakes polane miodem


Piątek

Śniadanie: jajecznica, bułka paryska z masłem, ogórek świeży ze szczypiorkiem

II śniadanie:  owoc lub warzywo

Obiad: zupa grochowa z ziemniaczkami, pieczone talarki rybne (łosoś-morszczuk), ziemniaczki puree, surówka z kapusty kiszonej , marchewki i jabłka

Podwieczorek: budyń waniliowy z musem truskawkowym